Produkty

Mobilny zbiornik na paliwo 200L z pompą

mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-1
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-2
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-3
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-4
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-5
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-6
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-7
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-8
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-9
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-10
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-11
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-1
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-2
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-3
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-4
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-5
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-6
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-7
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-8
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-9
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-10
mobilny-zbiornik-na-paliwo-200l-z-pompa-11

Wersja mobilna zbiornika Metcor do olejów napędowych została zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających klientach. Do największych korzyści należą: Lekki i kompaktowy kształt, zamykana pokrywa i wysokowydajna pompa

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz
Cena: 2 105,69 zł
brutto: 2 590,00 zł
Wybrany produkt jest niedostępny
Parametry techniczne
Pojemność nominalna 200 L
Wysokość 630 mm
Szerokość 580 mm
Długość 800 mm
Waga: 32 kg

Mobilne zbiorniki firmy Metcor są świetną alternatywą dla beczek czy kanistrów, nadają się do transportu paliwa. Lekka i wytrzymała konstrukcja sprawia, że ​​zbiornik cieszy się coraz większym zainteresowaniem w wielu sektorach gospodarki, m.in. w rolnictwie, leśnictwie, budownictwie, ogrodnictwie czy przemyśle. Urządzenia te pozwalają na szybki i bezpieczny transport paliwa do miejsca przeznaczenia. Zbiorniki gwarantują dowóz oleju napędowego w dowolne miejsce, co pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy.

Zbiorniki mobilne firmy Metcor spełniają wymogi Unii Europejskiej (ADR) dotyczące transportu substancji niebezpiecznych.

Dno jest wyprofilowane tak, aby było odpowiednie do transportu i załadunku skrzyni wózkiem widłowym.